Nasze publikacje

 

Newsletter

Sonda

Kalendarz

Dzisiaj jest: Wtorek, 16 Kwietnia 2024

PN WT ŚR CZ PT SO NI
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Marketing

Narzędzia internetowej e-promocji

07-10-2013

E-marketing, czyli marketing internetowy, pretenduje dziś do miana jednego z najważniejszych dostępnych kanałów marketingu. Promujący się przedsiębiorcy mogą wybierać spośród wielu jego narzędzi, przy czym charakterystyczne dla e-marketing jest to, że wciąż powstają nowe, z kolei inne zanikają w bardzo szybkim tempie. Przy właściwym ich doborze i wykorzystaniu praktycznie nie można nie odnieść sukcesu.

Więcej

Skuteczny e-commerce

03-07-2012

Dynamiczny rozwój Internetu pociągnął za sobą wzrost zainteresowania prowadzeniem działalności gospodarczej w sieci. Obiecującą karierę robi w ostatnich latach e-commerce, a szczególnie jedna z jego form – sklepy internetowe. Przedsiębiorcy upatrują w nich przysłowiowej „żyły złota”, kupujący natomiast cieszą się komfortem, jaki niewątpliwie dają zakupy dokonywane bez wychodzenia z domu oraz niższymi cenami, które oferują e-sklepy.

Więcej

Metody i techniki pozycjonowania marki

05-04-2011

Marka sama w sobie jest już pewną wartością firmy. Ale aby móc odnieść w pełni satysfakcjonujący sukces nie możemy jedynie powielać sprawdzonych już pomysłów, ponieważ w pewnym momencie klient znudzi się naszymi działaniami i odejdzie do konkurencji. Naśladownictwo na dłuższa metę przynosi więcej strat niż korzyści, przede wszystkim w złym świetle stawiając producenta.

Więcej